Desert Coffee
Slab City is a squatter community in the Sonoran Desert and "the last free place in America". The inhabitants live off the grid in broken trailers or old school buses with no running water, electricity, or sewage system. Their closest neighbors are the Marine Corps, who practice aerial bombing in the area.