Down With Love
In 1963 New York, a female advice columnist who has sworn off love falls for a journalist-ladies' man who's decided to entrap her.
When a ladies' man, man's man, man-about-town men's magazine journalist meets a popular pro-feminist author with a secret agenda of her own, a classic battle-of-the-sexes high jinx plot plays out to its expected happy "coupled" ending.