The Darkest Minds
From the producers of Stranger Things comes this empowering tale of teens with mysterious abilities who are declared a threat by the government and must fight for their lives – and the future!
From the producers of Stranger Things comes this empowering tale of teens who mysteriously develop new abilities and are declared a threat by the government. Ruby, one of the most powerful anyone has seen, joins a group of runaway teens who also seek safe haven. Soon, this newfound family realizes that collective power is needed to take back control of their fate and save future generations.