Unstoppable
Thousands of lives are at stake as ordinary heroes try to stop a runaway train transporting toxic chemicals in this action-thriller starring Denzel Washington and Chris Pine!
Hang on for the ride of your life as Denzel Washington and Chris Pine team up in this electrifying action-thriller. Thousands of lives hang in the balance as a runaway train transporting deadly, toxic chemicals is barreling down on Scranton, Pennsylvania, and only two men can stop a potentially epic disaster from unfolding – a veteran engineer (Washington) and a young conductor (Pine).