Murder in the Red Light
This three-part mini-series explores the phenomena of why street sex workers are targeted by predators as potential victims. Murder In the Red Light takes the crimes of serial killer, Steve Wright, as the starting point for a deep dive into this phenomena. Infamously known as the Suffolk Strangler, during a six-week murder spree in 2006.