Sanditon
Andrew Davies' adaptation of Jane Austen's final, unfinished novel. Charlotte is taken to the thrilling new seaside town of Sanditon by its developer Tom Parker, when she helps him after an accident. There she meets a dizzying array of characters, including a damaged young man.