Bridget Jones: The Edge of Reason
Four weeks after finding love with Mark Darcy, Bridget's romance is in trouble. Her young, attractive intern sparks her insecurities, which are exacerbated when she discovers that Mark is a conservative voter. Then her charming but dangerous ex, Daniel Cleaver, returns, throwing Bridget into a whirlwind of mishaps, romantic chaos, and self-doubt, armed only with her diary and her loyal friends.
Four weeks after finding happiness with Mark Darcy, Bridget's dream romance, quickly becomes a contradiction in terms. Mark accepts her quirks, but his stunning young intern awakens Bridget's insecurities, especially when she discovers that he is a conservative voter. Just as she is dealing with these doubts, her charming but dangerous ex, Daniel Cleaver, reappears. Soon, Bridget finds herself caught up in a whirlwind of awkward mishaps, romantic confusion, and self-doubt, armed only with her diary, her wit, and her loyal friends.