The Marrying Man
Millionaire playboy Charley Pearl has got it all, and he's about to marry the daughter of the most powerful man in Hollywood. But then he meets sultry Las Vegas lounge singer Vicki Anderson, and it's lust at first sight!
Millionaire playboy Charley Pearl has got it all. Charm, looks, style and he's about to marry the daughter of the most powerful man in Hollywood. But a funny thing happens on his way to the altar... he meets sultry Las Vegas lounge singer Vicki Anderson, and it's lust at first sight! Charley discovers the hard way that his attraction to Vicki is going to get him in trouble over and over again!