The Kid Who Would Be King
In this epic adventure, when a bullied kid discovers Excalibur, the legendary Sword in the Stone, he and his friends (and enemies) join the wizard Merlin to fight evil!
Alex is a twelve-year-old British schoolboy whose everyday problems are dwarfed by his discovery of the mythical sword Excalibur. Now, with the most powerful sword in history in the hands of the most powerless schoolboy in Britain, an epic adventure begins as Alex and his friends must thwart a medieval villain named Morgana, who is hell-bent on destroying the world.