From 23.99 lei a month for 3 months
As the world locks down due to the COVID crisis, young 'Socks' undertakes a solitary, desperate mission: a high-stakes journey across the Irish Sea for an abortion. This spirited woman navigates a series of farcical obstacles while battling to keep her truth hidden from her loving, yet overbearing, family. Against all odds, she races the clock to get the care she needs.
Twenty-two-year-old 'Socks' must make a desperate, solitary journey from Northern Ireland to England for an abortion during a brutal global pandemic. With transport and interaction restricted, she undertakes the high-stakes trip alone, determined to keep her secret from her family. But farcical obstacles, from car troubles to unexpected video calls, threaten to expose her at every turn. Through chance encounters with strangers, Socks makes a redemptive realization: despite her isolation, she is truly not alone.