Reasonable Doubt
You'll judge Jax Stewart for her questionable ethics and wild interpretations of the law…until you're the one in trouble. Then you'll see her for what she is: the most brilliant and fearless defense attorney in Los Angeles who bucks the justice system at every chance she gets.
As jury selection begins, Jax and her team uncover threats from Ozzie’s past and present.
The defense gambles on a risky first witness, dragging Ozzie’s darkest trauma into the light.
Mama Lu’s news forces Jax to confront her own fears and perceptions of parenthood.
Secrets come to light. A shocking discovery puts Ozzie’s parents in the hot seat.