Go Figure
Fourteen-year-old Katelin Kingsford has given everything to become a world champion figure skater. Luckily, she encounters a renowned Russian figure skating coach who offers to take her to the next level, but with a catch: Katelin must join the girls' hockey team to obtain a scholarship to the school. Can the graceful Katelin score points in the rough-and-tumble world of hockey?