From 23.99 lei a month for 3 months
Clever Mulan proves her worth outside of her tradition-bound society when, disguised as male soldier "Ping," she bravely takes her father's place in China's Imperial Army. Helped by her outrageously funny guardian dragon Mushu and a lucky cricket named Cri-Kee, Mulan strives to earn the respect of her fellow warriors and their courageous Captain Shang. Mulan's adventures lead to a climactic battle atop the Imperial Palace, where her family's honour and the fate of the Emperor and all of China rests in her hands.