Stumptown
Based on the graphic novel series, Dex Parios – a strong, assertive and sharp-witted army veteran with a complicated love life, gambling debt and a brother to take care of in Portland, Oregon. Her military intelligence skills make her a great PI, but her unapologetic style puts her in the firing line of hardcore criminals and not quite in alliance with the police.