Baggage Claim
While searching for "Mr. Right," flight attendant Montana Moore (Paula Patton) travels more than 30,000 miles and faces countless comedic encounters as she attempts to get engaged before her youngest sister's wedding.
Paula Patton leads a stellar cast in this first-class comedy that’ll keep you laughing and make your heart soar! Flight attendant Montana Moore (Patton) is smart, sexy and sick of being single. She’s determined to get engaged before her sister’s wedding, leaving just 30 days to make a connection. Fortunately, her friends have cooked up a high-flying scheme to help Montana land...the perfect guy!