Johnson Family Vacation
Cedric the Entertainer stars as Nate Johnson who sets out with three unruly kids and one unsatisfied wife on a cross-country trek to the family’s annual reunion in Missouri.
An insurance salesman (Cedric the Entertainer) gets closer to his kids and estranged wife by taking them on a disaster-filled cross-country drive to a reunion where they compete against his smug older brother for a "family of the year" award.