King Arthur
It is the valiant tale of Arthur (Clive Owen) and his bond of brotherhood with Lancelot (Ioan Gruffudd), and the loyalty of the Knights Of The Round Table as they fight for freedom and those they love.
An immensely thrilling adventure epic that tells the heroic true story behind one of history's greatest legends! It is the valiant tale of Arthur (Clive Owen) and his bond of brotherhood with Lancelot (Ioan Gruffudd), and the loyalty of the Knights Of The Round Table as they fight for freedom and those they love. Also starring Keira Knightley, this spectacular motion picture fuses historical grandeur with edge-of-your-seat action and bestows must-see entertainment!