Umbrellas
Six-year-old Kyna lives in a faraway land where the rain never stops. She spends her days playing with her dog, Nana, and is sheltered from the rain by her father’s umbrella beard. Kyna is terrified of the rain, but when Nana disappears, she must confront her fear to find her lost dog.