It's Always Sunny in Philadelphia
Egocentric friends Mac, Charlie, Dennis, Frank and Dee, are a group of degenerates who own the unsuccessful Paddy's Pub and love nothing more than to scheme, conspire and – mostly – revel in each other's misery.
Depraved and underachieving might look easy, but for the egocentric Mac, Charlie, Dennis, Frank and Dee it’s an art form. It’s Always Sunny in Philadelphia follows “The Gang,” the owners of the unsuccessful Paddy’s Pub – a group of degenerates that loves nothing more than to scheme, conspire and - mostly - revel in each other’s misery. Whether gaming the welfare system, exploiting dumpster babies, pretending to be crippled, impersonating officers or faking funerals, The Gang never stoops too low in the name of making a buck.
Abbott's Principal walks viewers through unseen footage of the Gang's volunteerism.
After seeing EMTs in action, Mac and Dennis try becoming the pinnacle of masculinity.
To avoid a public relations nightmare, the Gang embraces corporate professionalism.
Frank tries to win big while Dennis and Dee lose their shirts to gambling addiction.
Dennis and Dee reconnect with former prom dates; Mac and Charlie track down Frank.
Host Jesse Palmer walks through Frank's journey up until his final rose ceremony.