Time Scanners
Structural engineer Steve Burrows leads his team of laser-scanning experts to Jordan.
Structural engineer Steve Burrows takes a team of laser-scanning experts to St. Pauls Cathedral.
The team travel to Egypt to scan the pyramids - the tombs of the mighty Pharaohs.
The team uses laser-scanning technology to discover the engineering secrets behind the Colosseum.
Time Scanners use technology to discover the hidden keys to Jerusalem's epic construction.
The team uses laser-scanning technology to discover secrets of the sacred Inca city of Machu Picchu.