The East
A young woman (Brit Marling) infiltrates a dangerous activist group that targets negligent corporations in this sexy thriller that also stars Alexander Skarsgård and Elliot Page.
From producer Ridley Scott and directed by Zal Batmanglij comes this taut, sexy thriller starring Brit Marling, Alexander Skarsgård and Elliot Page. An ambitious new recruit at an elite intelligence firm (Marling) is assigned to infiltrate an elusive activist group that terrorizes negligent corporate leaders. The more involved she gets, the greater the risk in this gripping conspiracy story.