Criminal Minds
An elite team of FBI profilers analyze the country’s most twisted criminal minds, anticipating their next moves before they strike again.
The BAU hunts kidnappers targeting couples as Elias Voit faces a familiar darkness in prison.
The BAU investigates a veteran’s death as Prentiss and Voit move to shut down a podcast.
When new bodies are linked to Sicarius, the BAU takes Voit into the field to verify the killings.
Alvez and Tyler team up to investigate the murder of an FBI training instructor.
The team investigates The Fan, while Brian Garrity questions the damage caused by his podcast.
While the BAU investigates a cop killer, Voit receives an enigmatic new visitor.
After The Fan sets his sights on Brian Garrity and Voit devises a strategy to deal with his nemesis.