Casper
When a "ghost therapist" and his daughter move into a drafty old mansion to exorcise its otherworldly inhabitants, they meet a friendly but lonely young ghost named Casper (who's just looking for a friend) and his outrageous uncles Stretch, Stinkie and Fatso.