C.H.U.E.C.O.
A widower and father of three is on the verge of ruin, but he inherits an unexpected fortune from his uncle. But the money comes with one condition: that his family takes care of Chueco, an adult chimpanzee who has a huge secret: he can talk. Hiding this won't be easy, because the chimpanzee never shuts up and will get the family in all sorts of trouble.
Juan Gustozzi is a widowed dad who lives with his three children and Amanda, who acts as housekeeper, cook, and "mother" for the children. The family was on the verge of ruin until they inherit a fortune from Juan's uncle when he passed away. But the money comes with one condition: they must take care of Chueco, an adult chimpanzee, as a member of the family. Everyone is thrilled with the idea of having a pet monkey until they discover that Chueco hides a huge secret: the ape can talk. The whole family will have to team up to keep Chueco's secret hidden while this cheeky chimpanzee gets them into all sorts of trouble.
After being kidnapped by Macarato, Chueco returns to the Gustozzi’s home. But something is off.
Chueco moves to the basement and adorns it with neighbors' belongings, getting Juan into trouble.
Chueco channels a famous detective and embarks on an investigation to find out who ate his cake.
Chueco makes Gustavo believe he is Juan’s cousin, and the actor falls madly in love with the ape.
Chueco becomes a demanding and self-centered filmmaker, bugging the whole family.
When a leopard escapes the zoo, Chueco and the kids come up with a plan to catch it.
Chueco turns human, and whilst he’s excited, the family tries to get him back to being a chimp.
When Chueco calls off his wedding with Lola, Juan and Amanda face the bride’s cousins.