The Help
The Help is an inspirational story about very different women in the 1960s South who build an unlikely friendship around a secret writing project. Filled with poignancy and humor, The Help is a timeless story about the ability to create change.
The #1 New York Times bestseller by Kathryn Stockett comes to vivid life through the powerful performances of a phenomenal ensemble cast. Led by Emma Stone, Viola Davis, Octavia Spencer and Bryce Dallas Howard, The Help is an inspirational, courageous and empowering story about very different, extraordinary women in the 1960s South who build an unlikely friendship around a secret writing project — one that breaks society’s rules and puts them all at risk. Filled with poignancy, humor and hope, The Help is a timeless, universal and triumphant story about the ability to create change.