IN THE SOOP: Friendcation
Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik, and V are the well-known friend group of the entertainment industry. A friend's surprise proposal sends them on a four-day friendcation to Goseong. Witness their time spent together in their true selves in this story of friendship. This is a travel record of five friends who mean more than family.
On day two of the friendcation, the friends run into unexpected issues on their first outing.