Primal Survivor
Extreme adventurer Hazen Audel relives his most thrilling, most agonizing and most down-right disgusting moments and reveals what it takes to become a Primal Survivor. Finding water, sourcing protein, building shelter and making fire are essential to staying alive in the wild, but in some hostile regions of the world, these survival basics can seem impossible to master.
Hazen Audel battles a fiery volcano to join Salkon hunters on the island of Gaua, Vanuatu.
Hazen Audel ventures into deep jungle to find Makushi tribesmen hunting giant fish.
Hazen Audel battles Kenyan plains to find Rendille warriors guarding precious camels.