The Americans
FX original drama The Americans stars Keri Russell and Matthew Rhys as undercover Soviet spies in the U.S. during the Cold War in the late ‘80s.
As a major arms control summit looms, Elizabeth is pushed to her limits as never before.
Elizabeth targets an old source who could tip the balance of the upcoming summit.
In the aftermath of a disastrous operation, the Jennings clash about how to handle Paige.
After receiving a distressing piece of intelligence, Elizabeth gets close to a Soviet negotiator.
As the summit approaches, Elizabeth enlists Philip’s help, which could yield game-changing intel.
A sudden assignment pulls Elizabeth away from her family at a crucial moment. The FBI gets a lead.
The Jennings collaborate for a perilous operation, while Stan and Henry spend quality time together.
During the arms control summit, shocking news throws Elizabeth into turmoil. Stan follows a hunch.
Elizabeth wrestles with competing loyalties. Philip's encounter is much more than he bargained for.
In the series finale, the Jennings face a choice that will change their lives forever.