Protectors
Mago, Conde and Reynaldo have managed to turn Protectors into one of the leading sports representation agencies in all of Latin America and Europe. But when the steel magnate Ernesto Cartens uses sketchy maneuvering to steal away Protectors’ top players, its founders are forced to put it all on the line to save the agency from a man whose power and greed know no limit.
It’s been a year since Protectors was founded, and in that time, its three partners have positioned the sports agency as one of the most important in Latin America and Europe. But as the law of physics states: what goes up must come down. And thus, Mago, Conde, and Reynaldo find themselves under attack. The steel magnate Ernesto Cartens has decided to enter the business and wants only the best players – many of whom are represented by Protectors. Through some unseemly maneuvering, Cartens acquires the rights to many of the players, leaving the agency on the verge of bankruptcy and forcing its founders to put it all on the line to regain what was taken from them.
A flurry of phone calls forces Mago, Conde, and Reynaldo to cut short a business trip in France.
Mago, Conde and Reynaldo seek outside help after their attempt to take down Cartens falls flat.
The Protectors move to foil a former player’s transfer. Conde, meanwhile, grows closer to Pamela.
Cartens launches a less than altruistic PR program, but his motives go beyond repairing his image.
Cartens exacts revenge on Pamela. The Protectors face an uncertain future after a boozy night.
The Protectors turn the tables on Cartens, but a sudden turn of events leaves their lives in danger.
After a harrowing escape, the Protectors, armed with new intel, plot a final takedown on Cartens.