Lizzie McGuire
Lizzie McGuire has great friends, a great family and even great foes. Get inside her head to find out what she's really thinking courtesy of her animated alter ego. Join Lizzie and her best friends Gordo and Miranda as they try to survive junior high.
Lizzie McGuire has great friends, a great family and even great foes. Get inside her head and find out what Lizzie's really thinking courtesy of her funny animated alter ego. Watch Lizzie and her best friends Gordo and Miranda trying to survive junior high school without losing their dignity, while at home, Lizzie's younger brother Matt continues to torment her. Her lovable, yet sometimes clueless, parents are around to help pick up the pieces when her schemes go awry or she just needs someone to talk to.