Strange Days
It's the eve of the millennium in Los Angeles, December 31, 1999. Lenny Nero is an ex-cop turned street hustler who preys on human nature by dealing the drug of the future. It's an environment that will lead him deep into the danger zone when he falls into a maze filled with intrigue and betrayal, murder and conspiracy.
It's the eve of the millennium in Los Angeles, December 31, 1999. Lenny Nero (Ralph Fiennes) is an ex-cop turned street hustler who preys on human nature by dealing the drug of the future. It's an environment that will lead him deep into the danger zone when he falls into a maze filled with intrigue and betrayal, murder and conspiracy. Angela Bassett and Juliette Lewis co-star in this provocative, action-packed thriller written by James Cameron (Titanic, The Terminator, Terminator 2: Judgement Day).