Battle of Fates
Is our fate predetermined? And can anyone truly read it? A groundbreaking competition dares to find out. Korea's top 49 top Fate Readers—masters of shamanism, saju, tarot, and face reading—put their pride on the line. Only those who can genuinely read fate will survive. Who will be the winner?
The "Battle of Qi" begins. Survivors from the "Battle of Intuition" now have face-offs.
In the "Battle of Qi" you must see their fate to survive. A new mission brings tears. Who will win?
Are some fated with many kids? The team that guesses the most couples with big families advances.