Love, Simon
Everyone deserves a great love story, but for 17-year-old Simon, it’s a bit complicated. The gay teenager hasn’t come out yet, and doesn’t know the identity of the anonymous classmate he’s fallen for online. Resolving both issues will be a hilarious, scary, life-changing adventure.