The Girls: A Khloe Kardashian Project
Step inside Khloé Kardashian's inner circle as her closest friends navigate motherhood, business, dating, and personal reinvention. Brought together through their connection to Khloé, these women discover that getting to know each other on a deeper level can strengthen bonds - or expose unexpected cracks.
Step inside Khloé Kardashian's inner circle as her closest friends navigate the highs and lows of motherhood, marriage, dating, business, and life in the spotlight. From career milestones and family challenges to girls' trips, launch parties, and life-changing decisions, these ambitious women come together through their shared connection to Khloé. But as they spend more time together and get to know one another on a deeper level, unexpected tensions, old wounds, and clashing perspectives begin to surface - testing whether these friendships can grow as their lives continue to evolve.