Disney's Grand Californian Hotel & Spa Yule Log
Cozy up with "Disney's Grand Californian Hotel & Spa Yule Log!" Enjoy a crackling fireplace in the Craftsman-style lobby, relaxing holiday piano music, and magical surprises. Perfect for Thanksgiving, holiday parties, or creating a warm, festive backdrop at home.
Experience the holidays Disney Parks-style with the "Disney's Grand Californian Hotel & Spa Yule Log!" Featuring a crackling fire in the iconic Craftsman-style lobby, soothing holiday piano music, and delightful surprises. Ideal for Thanksgiving dinners, festive parties, or simply adding a magical Disney touch to your home celebrations.