Salem
Salem is set in the volatile world of 17th century Massachusetts and explores what really fueled the town’s infamous witch trials and dares to uncover the dark, supernatural truth hiding behind the veil of this infamous period in American history.
Mary leaves the comfort of Alden’s embrace, determined to do whatever it takes to keep evil at bay.
Cotton discovers life-altering news while Mary learns the power of her femininity.
A traitor is exposed while a ghost from Salem’s past makes a shocking appearance.