The Kingdom
This six-part series showcases the Chiefs’ pursuit of an unprecedented third straight Super Bowl victory through the bigger-than-life characters who built the team’s modern-day dynasty.
Patrick Mahomes and the Chiefs kick off a bid for a third straight Super Bowl title.
Andy Reid has faced highs and lows and in his 26th season he hopes to make history.
The Chiefs dominance and superstars like Travis Kelce have led to an era of global popularity.
The Chiefs lean on Chris Jones and the defense after Patrick Mahomes is injured.
The Chiefs face the Bills in the AFC Championship, with the full support of their fans.
The Chiefs arrive in New Orleans to face the Eagles with hopes of making history.