Hammerhead Sharks Up Close with Bertie Gregory
Bertie heads to Mexico to track the dangerous migration of one of the ocean’s most iconic predators: the hammerhead shark.
In Mexico’s Pacific waters, Bertie Gregory goes in search of one of the ocean’s most iconic predators: the hammerhead shark. Once abundant in these seas, hammerhead numbers have plummeted, making sightings increasingly rare. Bertie investigates what’s driving the hammerhead decline, and how protected waters offer hope for the future. His journey culminates in a rare and unforgettable encounter that shines a light on the future of one of the world’s most famous sharks.