Camp Rock
When teen Mitchie finally gets a chance to attend the music camp of her dreams, she discovers that many of the campers have famous pedigrees. After an encounter with the arrogant singer of the popular group Connect 3 (the Jonas Brothers), Mitchie may be well on her way to making her vocal pipe dream a reality...she'll just have to take her chance with confidence and never look back.
Mitchie Torres (Demi Lovato) gets the chance of a lifetime—attending Camp Rock, the prestigous musical camp. But while working hard to perfect her musical talents, Mitchie discovers how competitive the campers are. When her life takes an unpredictable twist, Mitchie learns that it's important to be true to yourself. With help from instructors like Shane Gray (Joe Jonas), who has returned to camp to find himself as well as some new inspiration, Mitchie will confront her fears while learning to step into the spotlight.