Sara Baras, Todas Las Voces
This is the story of an exceptional artist who presents us with a vital dilemma. Some voices propel the world forward, while others weigh it down and hinder change. Every day, we must decide which voices to listen to. Sara Baras, one of the greatest flamenco dancers and creators in history, exemplifies this universal dilemma through her life and work, offering us an answer.