10 Anos Con Bebe
Bebe sets out on an acoustic tour around different stages in Latin America and Spain to celebrate the 10th anniversary of her first album, "Pafuera Telarañas." It is a look back to basics when she started playing in bars around Madrid. A personal portrait of a unique personality who has touched millions of people with her songs all over the world.