Men in Black II
When a shapeshifting alien — disguised as a beautiful lingerie model — and her half-witted accomplice launch an all-out assault on the “technically” nonexistent MIB headquarters, agent J must reactivate the retired, memory-wiped K.
Four years after Jay and Kay averted an intergalactic disaster, Jay has taken over his former partner's role as the most annoyingly efficient employee of the unofficial government agency that regulates all things alien on Earth. While investigating a seemingly routine alien-on-alien crime, Jay uncovers a diabolical plot masterminded by Serleena, an evil monster disguised as a sexy lingerie model. When Serleena takes the entire MIB building hostage, Jay can only turn to the retired Kay, whose expertise represents the universe's last best hope to avert ultimate destruction.