Fleishman Is In Trouble
Recently divorced 41-year-old Toby Fleishman dives into app-based dating with the kind of success he never had in his youth. Then his ex-wife disappears leaving him with their two young kids and no hint of where she is or whether she plans to return.
Toby won’t let Rachel’s inconsiderate (and early) drop-off stop him from keeping a date.
Toby investigates Rachel’s disappearance. Libby invites him on a trip to New Jersey.