The Huntsman: Winter's War
When evil Queen Ravenna betrays her good sister Freya with an unforgivable act, Freya's heart is hardened to love, unleashing in her an icy power she never knew she possessed. As war escalates between the two queens, Eric the Huntsman and his forbidden lover, Sara, must help Freya vanquish her sister…or Ravenna's wickedness will rule for eternity.