Naming the Dead
DNA Doe detectives crack the coldest of cases, giving unidentified bodies back their names and bringing resolution to families across the U.S.
There are 50,000 bodies lying unnamed and unmourned across America with no way of identifying them, until now. This powerful new series follows the DNA Doe Project - a leading organization in genetic investigation and identification - as they partner with law enforcement agencies to solve the coldest of cases, name these unidentified bodies, and bring resolution to families across the country.