The Devil Wears Prada 2 Exclusive Stockholm Red Carpet Live
As The Devil Wears Prada 2 has it's gala premiere, an exclusive evening unfolds. Keyyo is on site, capturing the biggest moments, meeting Sweden’s most influential profiles, and bringing you right into the experience. At the same time, HairtalkbyEmelie takes viewers inside an exclusive carpool where guests arrive in style, sharing personal conversations and unfiltered moments. This is a livestream event that is unfiltered. It is intended only for mature audiences. Viewer discretion is advised.