From 49.00 kr a month for 3 months
This music documentary celebrates top keyboard players, featuring legends like Keith Emerson, Jon Lord, Rick Wakeman, and others. The film showcases their exceptional talent through performances and insightful segments, highlighting the unique styles and contributions of these virtuosos to music.