Hitler's Teen Killers
In spring 1944, some 20,000 Nazi teenagers faced off against Allied forces. Despite its inexperience, the 12th SS Panzer Division sowed terror in its path.
They grew up under the Nazi regime. They pledged to give their lives for Hitler. They were fanatics who would not be stopped. They were the 20,000 teenagers who made up the 12th SS Panzer Division. Unleashed in France to halt the Allied invasion, they would sow terror and destruction in their wake. Historical colorized archives and a handful of survivors tell us this story.