Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones
Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones is the new documentary from acclaimed filmmaker Danny Garcia. Exploring the rise of Brian Jones and the Rolling Stones as well as the untimely death of Jones, Garcia paints an interesting and revealing picture of a doomed pop star.