The Football Fraudster
In the last ten years, Medi Abalimba has claimed to be an MI6 agent, Premier League soccer star Gael Kakuta, a soccer agent, an NFL player, conned a top record executive into believing he was a Colombian rapper, and convinced Thierry Henry's ex-wife that he was a Navy SEAL. This feature-documentary gets under the skin of how he did it.